«محبت نیوز»- دولت ترامپ در ادامۀ سیاست سختگیرانۀ مهاجرتی خود، مهاجرانی را که بازگرداندنشان به کشورهای مبدأ از نظر حقوقی با مانع روبروست، به جمهوری آفریقای مرکزی منتقل کرد. در میان این مهاجران، شهروندان ایران، افغانستان و سوریه نیز حضور دارند که انتقالشان به آفریقای مرکزی، کشوری درگیر فقر ...
علی هریسچی، وکیل مهاجرت در آمریکا، اعلام کرد دولت ایالات متحده دو پناهجوی ایرانی را بدون طی مراحل قانونی به ایران اخراج کرده است. او هشدار داد این افراد اکنون در معرض آزار و پیگرد قرار دارند....







